هشدار‌های جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، اما کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه طوفان‌های خورشیدی در حال افزایش هستند، اما نباید چندان نگران بود، چرا که وقوع یک «آخرالزمان اینترنتی» بعید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با ملوان، همه جوره به انتقاد از وضعیت باشگاه و عدم جذب بازیکنان مورد نظرش پرداخت.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
آلسیو چرچی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، با اتفاقی عجیب مواجه شد و دو سارق با تهدید اسلحه خواهان سرقت ساعت او بودند که با واکنش خاص این ملی‌‌پوش سابق ایتالیا مواجه شدند.
یک معضل بزرگ درباره پرسشنامه‌ها این است که آن‌ها حالت خود گزارش دهی دارند، غالب افراد بیش از حد نسبت به سوالات حساسیت نشان می‌دهند و پاسخ‌هایی به آنان می‌دهند که ممکن است مشکلات فرد را بیشتر از آن چیزی که واقعیت دارد نشان بدهد.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
اگر به دنبال این گونه هستید، از نزدیک به شن و ماسه نگاه کنید؛ با چشمانی که کمی به سمت بالا متمایل شده اند، می‌توانند محیط اطراف خود را حتی در حالی که مستتر می‌شوند، مشاهده کنند و فقط چشمانشان به بیرون خیره شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، به صحبت‌های اخیر پپ گواردیولا واکنش نشان داد.
رئال مادرید دیگر علاقه‌ای به جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و اظهارات او درباره جدایی از پاری سن ژرمن را جدی نمی‌گیرد.
کتوژنیک، نوعی رژیم غذاییست که برمبنای آن ۹۰ درصد از منابع تامین انرژی برای بدن از طریق چربی‌ها و مابقی توسط پروتئین و کربوهیدرات حاصل می‌شود.
آن‌ها شیرین و بی گناه به نظر می‌رسند، اما برخی از زیباترین موجودات نیز کشنده هستند.
کوئوکا دارای بدنی گرد و جمع است و پوست بدنش بلند، زبر، و فشرده. رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌ها است. گوش‌ها به شکل عجیبی کوتاهند و دم آن‌ها قطور و دراز است.
رئیس جمهور گفت: فکر کردند با کلمه آزادی می‌توانند مردم را گول بزنند و با اسم بردن از زندگی، مردم به حرف آن‌ها اعتماد می‌کنند، اما مردم خوب می‌شناسند و می‌دانند آن‌ها اگر سلب کننده زندگی مردم نباشند به هیچ کسی در عالم زندگی نمی‌دهند.
از سوی دیگر برخی پس از اطلاع از اظهارات روزگذشته میرسلیم به یاد پرونده پسر او افتادند. پرونده «مهدی میرسلیم» بدون سرو صدا رسیدگی شد و پدرش اصرار بر گول‌خوردن پسر داشت؛ اما برای مهدی‏‌های دیگر طلب اعدام دارد.
تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، مدعی شد گول شایعات در مورد مشکلات رختکن بلژیک را نمی خورد.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
اهواز- مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم و تاکید کردند «خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند».
سرمربی ملوان انزلی در اظهار نظری جالب از داور دیدار با آلومینیوم خواست به دروازه‌بان اراکی‌ها کارت زرد نشان ندهد.
دروازه بان باتجربه پرسپوليس مى گويد تيمش با يك برد به جايگاه مدنظر مى رسد.
کارلو آنچلوتی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار سوپرجام اروپا، فصل گذشته را بهترین فصل دوران فوتبالی‌اش خواند و گفت تیمش برای بازی با آینتراخت فرانکفورت آماده است.
فیلمساز با تسلط و تجربه و فیلمنامه‌نویس با انگشت گذاشتن روی نقطه ضعف‌های موقعیت‌ دفاع، قرائتی عرفی‌گرایی ارائه می‌دهد که به مثابه استخوان گذاشتن لای زخم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ