منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سرگرد شهید رسول مهدوی پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
فراجا از شهادت سرگرد مهدی هادی، یکی از مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
در پی شهادت دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، امروز شنبه در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت یکی از مبارزان فلسطینی در شهر نابلس را منتشر کرده اند.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا، پنج مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
منابع فلسطینی از شهادت یکی از مبارزان مقاومت در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدا از ابتدای سال جاری در غزه و کرانه باختری به ۲۲۲ نفر رسید.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره شهادت عدی التمیمی مبارز فلسطینی، بیانیه ای صادر کرد.
منابع فلسطینی از مشارکت هزاران فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، در مراسم تشییع پیکر مبارزان شهید فلسطینی خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ