جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره شهادت عدی التمیمی مبارز فلسطینی، بیانیه ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
پاریسی‌ها باید بازیکن بفروشند تا برای خریدهای جدیدی که در روزهای اخیر انجام شده، جای خالی فراهم شود.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، باید در ماه اکتبر و نوامبر سال جاری میلادی در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد.
بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا، استعفای خود را تقدیم این باشگاه کرده است.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
چلسی روزهای تلخ و سیاهی را پشت سر می‌گذارد و با وجود هزینه‌های سنگین همچنان روی دور شکست قدم برمی‌دارد.
پرواز بی‌سابقه اشیاء پرندهِ رمزآلود از جمله یک بالون چینی بر فراز آمریکا در روزهای اخیر، تنش‌های سیاسی و البته نگرانی‌های امنیتی را برای واشنگتن ایجاد کرده؛ اما از این اشیاء چه می‌دانیم؟
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
برخی منابع از احتمال سفر یک هیئت سیاسی روسیه به یمن طی روزهای آینده خبر داده اند.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
دو تیمی که تحت نام «نفت» در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت می کنند، وضعیت تلخ و نگران کننده ای در انتهای جدول رده بندی دارند.
علیرضا سیاهی داستان جالبی دارد. هم نگاهش به اعتیاد، هم تجربیاتی که داشته و هم این روزها که درحال خدمت به بی‌خانمان‌ها و معتادان است، قصه او را جذاب کرده است.
رسانه های عبری در گزارش هایی با اشاره به حال و هوای جام جهانی قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، از نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
چند روز اخیر برخلاف روزهای قبل از آن که هیچ خبری از تحرکات و سخنان برخی از جناح های سیاسی کشور به خصوص اصلاح طلبان شنیده نمی شد ؛ زمزمه هایی مبنی بر دیدارهایی بین برخی از فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده و درباره جزییات آن گمانه زنی هایی مطرح می گردید
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
کارلوس کارواخال که همکاری با مهدی طارمی در ریوآوه را دارد به دلیل کسب نتایج ضعیف خیلی زود از هدایت الوحده برکنار شد.
در روزهای اخیر برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب همنوا با گروه‌های ضدانقلاب، اغتشاشگران را تحریک کردند که دیده شدن و رسیدن دوباره به قدرت از جمله اهداف آنان است.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
هزاران فعال مغربی خواستار توقف استفاده از زبان فرانسوی در سیستم آموزشی این کشور شدند.
جاستین کلایورت با دستور ژوزه مورینیو از فهرست رم کنار گذاشته شده و حق تمرین با تیم را هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ