عضو هیئت علمی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه ارتباط جنسی شایع‌ترین راه انتقال ایدز در ایران و جهان به شمار می‌رود، به تشریح چند باور غلط درباره راه‌های انتقال این بیماری پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
این باور رایج وجود دارد که فیل‌ها از موش‌ها می‌ترسند. درست است؛ همان حیوانی که در حالت ایستاده قدی حدودا سه متری دارد و وزنش تقریبا چهار تن است ظاهرا از موجودی می‌ترسد که طولش تنها به ۱۰ سانتیمتر می‌رسد.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام بدهیم.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم.
روحی سال گذشته در شعبه اول دادگاه انقلاب ساری به سه بار اعدام و سایر مجازات‌های محکوم شده بود.
سرمربی استقلال به تندترین شکل ممکن پاسخ صحبت‌های عبدالله ویسی را داد؛ او سه بار به سرمربی نفت گفت:«شات آپ»!
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
اصلاح نمی‌تواند ضخامت یا رنگ مو‌های شما را تغییر دهد. یک تیغ به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند DNA شما را تغییر دهد. اما بریدن یک مو می‌تواند لبه را صاف‌تر کند، به همین دلیل است که مو‌ها ممکن است تیز یا سفت شوند.
اکنون پس از شش سال دارم دوباره برای فرارو درباره سیدجواد طباطبایی می‌نویسم؛ هرچند این بار در سوگ او و در راستای معرفی‌اش. اما در اینجا لازم است مشخص کنیم منظورمان از سیدجواد طباطبایی کیست؟ به باور نویسنده ما با سه سیدجواد طباطبایی روبرو هستیم
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با سپاهان را معرفی کرد.
شوکه و ناراحت؛ کاپیتان سابق تیم ملی نمی‌تواند سرقت از خانه اش را باور کند.
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
در سرمای هوا حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می‌آیند. در همین رابطه ۳ قلاده گرگ در منطقه رضا- احمدآباد مشهد دیده شدند./اسکان نیوز
پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین وضعیتی نداریم. در این ۹۰ روز حکومت قادر به کنترل (البته با جانباختن صد‌ها نفر) بود.
به طرز عجیبی خاطرات دیه گو مارادونا در شب بازی آرژانتین و هلند برای اهالی فوتبال در مستطیل سبز تکرار شد.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
وزیر دفاع روسیه می گوید موشک های مافوق صوت کنیژال این کشور قادر به رهگیری هر هدفی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ