متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پرستار انگلیسی به اتهام قتل ۷ نوزاد و تلاش برای قتل ۶ نوزاد دیگر به حبس ابد محکوم شد.
مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب
سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام، چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
یک روزنامه فرانسوی از اقدام شرکت توتال فرانسه در خالی کردن ده‌ها تُن مواد شیمیایی سمی در آب‌های یمن و آلودگی گسترده محیط زیست این کشور پرده برداشت.
افسانه و عسگر که تا همین چند روز قبل با هم زیر یک سقف زندگی می‌کردند حالا هر کدام در خانه پدری شان زانوی غم بغل گرفته‌اند و پیوند بین آن‌ها رنگ و بوی خون گرفته است.
در حالی که عده ای می کوشیدند کل ماجرا را مساله ای ناچیز قلمداد کنند و با گفتار درمانی و تیتر درمانی از کنار آن بگذرند، تاکید رهبر انقلاب بر این که این جنایت باعث ناامنی و رعب در جامعه شده و این ها چیزهای کوچکی نیستند، نشان می دهد که وقت کوچک شمردن جنایت نیست و باید با جدی گرفتن هر چه بیشتر موضوع، به دنبال حل مساله بود و نه پاک کردن صورت مساله.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ