فرمانده هوا فضا سپاه تشخیص درست قوای مسلح و امنیتی کشور در نحوه مقابله با توطئه دشمنان را امری حکیمانه و برخاسته از درایت دانست و گفت: عملیات برق‌آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، در حمله مشترک ارتش این کشور و نیروهای روسی مستقر در سوریه، شمار زیادی از مقرها و انبارهای اسلحه و مهمات گروه‌های تروریستی منهدم شد.
پلیس آلبانی امروز در بیانیه‌ای دلیل حمله به مقر تروریست‌های منافقین در این کشور را رسانه‌ای کرد.
پلیس آلبانی امروز در بیانیه‌ای دلیل حمله به مقر تروریست‌های منافقین در این کشور را رسانه‌ای کرد.
فرمانده نیروی هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در حمله به تروریست‌ها در اقلیم کردستان از پیش به به طرف عراقی و دولت اقلیم اطلاع داده بودیم.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق توضیحاتی ارائه داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، ظهر چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. / خبرفوری
خبرنگار شبکه معاند فارسی زبان آمریکا هنگام حمله موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای حزب کردستان عراق ؛ فرار کرد.
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقر‌های تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ