روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
در این بیانیه آمده است که تحریم‌های شورای اروپا همچنین شامل برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و بنیاد تعاون سپاه پاسداران می‌شود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، بر حمایت همه جانبه خود از سپاه تاکید کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم و تاکید کرد: این اقدام بدعتی در مقررات بین‌المللی است و امنیت، آرامش و صلح منطقه‌ای و جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و پارلمان اروپا مراقب عواقب آن باشد.
مشهد ـ سپاه امام رضا(ع) طی بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، این حماسه را نشانه بیداری ملت ایران و پایبندی مستحکم این ملت به راه ولایت و امامت عنوان کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
سپاه پاسداران با صدور بیانیه ای، با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، تظاهرات سراسری فردا را صحنه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اخیر در جنگ ترکیبی دانست.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با تعیین اعضای ناظر مبارزه با قاچاق کالا و شورای عالی مقابله با پولشویی، بانک مرکزی را موظف به انتشار مشروح مذاکرات و مصوبات شورای فقهی برای عموم کردند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: «پروژه‌ ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه­‌ای خورد. همان پروژه­‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
در بیانیه فرمانده‌هان سپاه پاسداران آمده است: وظیفه می‌دانیم سپاس صمیمانه خود از بیانات جنابعالی به‌ویژه موضوع مطالبه عادلانه در پرونده ترور ناجوانمردانه برادر و همرزم شهیدمان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را اعلام داریم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ