روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی و صیانت از امنیت مردم در منطقه مأموریتی قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان در روز پایانی مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گفتند؟
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد در قالب رزمایش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه کردستان از وجود عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب پاکسازی شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک با حضور در منزل این شهید سرافراز، خبر شهادت ایشان را به خانواده اطلاع داد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپاه خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور شد که سپاه پاسداران دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از انقلاب و پاسخ به نیازهای نظام و ملت است که طی بیش از چهار دهه جلوه‌ داشته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه زلزله در خوی در کنار مردم زلزله زده این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از نظر موشک‌های برد بلند، نقطه زن و توان مین ریزی و سایر ابعاد پهپادی از توانایی‌های بی نظیری برخوردار و در اوج اقتدار است و توانسته دفاع مناسبی در خلیج فارس برقرار کند.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی شرط دریافت وام اشتغالزایی سربازان را اعلام کرد و گفت: برای دریافت این وام فرقی نمی کند که در فراجا خدمت کرده باشید یا سپاه و ارتش.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی شرط دریافت وام اشتغالزایی سربازان را اعلام کرد و گفت: برای دریافت این وام فرقی نمی کند که در فراجا خدمت کرده باشید یا سپاه و ارتش.
دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
در سومین روز از برگزاری رزمایش ارس نیروهای ویژه سپاه با بهره‌گیری از بالگردهای MI-۱۷ و اجرای عملیات هلی‌برن، تصرف ارتفاعات و جاده‌های مواصلاتی دشمن را تمرین کردند.
فرمانده کل سپاه نیروهای گفت: نیروهای مسلح مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ