تیم ملی تکواندو ایران با هفت تکواندوکار در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
رضا شکاری در آخرین تمرین سپاهان با پیراهن شماره هفت این تیم در زمین حضور پیدا کرد.
محمود فکری و دستیارانش این روزها سخت تلاش می‌کنند که تیمی متفاوت را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از حضور هفت دانش آموز مستعد استان در المپیادهای علمی خبر داد و گفت: این دانش آموزان از بین ۸۷۷ دانش آموز سراسر استان برگزیده شدند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با هفت کشتی‌گیر عازم آخرین مرحله رنکینگ کشتی آزاد در مجارستان خواهد شد.
پس از شکست دو بر صفر آلمان برابر کلمبیا تردیدها در خصوص ادامه حضور فلیک روی نیمکت مانشافت به اوج رسیده است.
پس از حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در باشگاه‌های عربستانی، توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان به لیگ این کشور جلب شده است.
مقام ارشد اوکراین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور پس از حضور در نشست اتحادیه عرب درعربستان، در اجلاس سران گروه هفت در ژاپن هم شرکت خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در شرایطی که نتوانیم به مسابقات قهرمانی آسیا استرالیا اعزام شویم، مجوز حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست خواهیم داد.
اهواز - رئیس جمهور با حضور در میان کارگران شرکت نیشکر هفته تپه به صورت جالبی از سوی کارگران این شرکت مورد استقبال قرار گرفت.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
هفت نفر از وزرا هفته جاری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند و طرح استیضاح وزیر صمت هم رسیدگی می‌شود.
برای اولین‌بار در تاریخ باشگاه اتحاد کلباء، هفت بازیکن این تیم در رده‌های مختلف تیم‌های ملی امارات حضور پیدا کردند.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
تنها نماینده کشتی آزاد ایران در حالی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود که هفت ملی‌پوش باتجربه و عنوان‌دار را در ترکیب خود دارد.
تنها نماینده کشتی آزاد ایران در حالی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود که هفت ملی‌پوش باتجربه و عنوان‌دار را در ترکیب خود دارد.
ایران خودرو دیزل در دی‌ماه ۱۴۰۱ با نمایش هفت محصول خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز حضور می‌یابد.
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برخی دستگاه‌ها فرهنگ مرتبط با حضور مؤثر معلول در اجتماع را ندارند به عبارتی معلولیت و سالمندی را از خود جدا می‌دانند.
حضور چند بازیکن ویژه در یکی از نبردهای کلاسیک فصل فوتبال ایران این مسابقه را دیدنی‌تر هم می‌کند.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ