سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در شرایطی که نتوانیم به مسابقات قهرمانی آسیا استرالیا اعزام شویم، مجوز حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال
کارت بازی بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال و برخی از نفرات سپاهان هنوز صادر نشده است.
داریوش یزدی هدایت تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر را در دسته اول فوتبال ایران عهده دار شده است.
تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از دو گذشت نزدیک به دو ماه از جدایی مریم ایراندوست بدون سرمربی است.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، همچنان تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده نگرفته است.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
تیم ملی اسکیت سرعت در حالی خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده می‌کند که هنوز اعزام این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
در حالی که تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان برای فصل بعد لیگ برتر زنان آماده می‌شوند، سرمربی سپاهان هنوز مشخص نشده و ستاره‌های این تیم بدون قرارداد هستند.
بعد از چند هفته بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.
لولا، رئیس جمهور برزیل، از عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور و بلاتکلیفی طولانی نیمکت این تیم به شدت انتقاد کرد.
نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند.
یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فیفادی سال جدید و برگزاری اردو در این دوره و برگزاری بازی تدارکاتی را در ابهام قرار داده است.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
بدقولی فدراسیون فوتبال، هوادارانی که بلیت جام جهانی را از سایت این فدراسیون خریداری کرده‌اند را با بلاتکلیفی بزرگ مواجه کرده است.
کریم باقری مربی پرسپولیس برای بازگشت به تیم ملی شرایط نامشخصی دارد.
با استعفای وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وضعیت این تیم در آستانه اعزام به تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا در بلاتکلیفی قرار گرفت.
با استعفای وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وضعیت این تیم در آستانه اعزام به تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا در بلاتکلیفی قرار گرفت.
با استعفای وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وضعیت این تیم در آستانه اعزام به تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا در بلاتکلیفی قرار گرفت.
حمید سجادی وزیر ورزش در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: همین که فدراسیون فوتبال از بلاتکلیفی درآمده، باید به فال نیک بگیریم!
با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در بلژیک به سر می‌برد همچنان شرایط بازی برای تیم شارلوا را پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ