مقام ارشد اوکراین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور پس از حضور در نشست اتحادیه عرب درعربستان، در اجلاس سران گروه هفت در ژاپن هم شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
شورای ناتو- اوکراین چهارشنبه هفته جاری به درخواست «ولودیمیر زلنسکی» درباره توافق‌نامه غلات تشکیل نشست می‌دهد.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
رسانه‌ها تصویری از رئیس‌جمهور اوکراین در نشست سران ناتو در لیتوانی منتشر کردند که به شکلی نمادین، جایگاه و شکل رابطه اوکراین با اعضای ناتو را نشان می‌دهد.
یک رسانه معتبر آمریکایی گفت: همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی‌یف به ناتو، خشم و آشفتگی مقامات غربی را برآشفت.
رسانه‌ها از ورود رئیس‌جمهور اوکراین به پایتخت کشور لیتوانی به‌منظور شرکت در نشست سران ناتو خبر می‌دهند.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
حرکات عجیب و غریب زلنسکی باعث تعجب اغلب رسانه‌ها شد بطوری که برخی نوشتند که فشار جنگ او را به سمت کوکائین کشانده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور اوکراین را برای حضور در نشست آتی اتحادیه اروپا دعوت کرد.
سران اتحادیه اروپا امروز تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در شهر کی یف در نشستی با حضور «زلنسکی» در خصوص وعده عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا گفتگو می کنند.
خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
رئیس‌جمهور اوکراین که امروز به صورت تصویری در نشست گروه ۲۰ در اندونزی سخنرانی می‌کرد، به صورت لفظی و عامدانه به روسیه اشاره نکرد.
رئیس جمهور اوکراین امروز گفت: اگر رییس جمهور روسیه در نشست گروه - ۲۰ حضور داشته باشد، من در آن شرکت نمی‌کنم.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین طی یک سخنرانی در نشست سازمان ملل روسیه را به حمله موشکی به یک ایستگاه قطر در این کشور متهم کرد.
به منظور بررسی توافق صادرات امن غلات و مسئله نیروگاه اتمی زاپروژیا، امروز دبیرکل سازمان ملل با رئیس‌جمهور اوکراین و ترکیه در شهر «لویو» اوکراین دیدار و گفت‌گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ