نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار با اروگوئه وارد میدان شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی برابر میانمار مجوز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: عدالت این دیدار این بود که ما با ۵ گل حریف را شکست می‌دادیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: این بازی ما را خیلی به آینده امیدوار کرد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ولز به تساوی رسید تا فرصت برای صعود تیم ملی ایران بیشتر از گذشته ایجاد شود.
تیم ملی فوتبال زنان ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر بلاروس، فراتر از حد انتظارات ظاهر شد.
تیم فوتبال کایسری اسپور با وجود حضور مدافع تیم ملی ایران به تساوی در سوپرلیگ ترکیه رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی این تیم برابر سنگال و پایان اردوی اتریش، از عملکرد بازیکنانش اظهار رضایت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار تدارکاتی با اروگوئه با را پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر قهرمان آفریقا و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی به تساوی دست یافت.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول نخستین دیدار تدارکاتی خود با سرمربی جدید برابر تیم ملی اروگوئه به تساوی دست یافت.
تیم ملی جوانان ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافا برابر میزبان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به تساوی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ