تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر تیم سوئد یکی از مدعیان قهرمانی جهان به تساوی دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ ملتها در ژاپن به مصاف فرانسه رفت و این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید!
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان ایران برابر عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در پایان تساوی یک بر یک ایران در دیدار برگشت برابر میانمار زهرا قنبری به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.
نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نتوانستند در یک نیمه موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه حریف آفریقایی خود داشته باشند.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.
جک گریلیش، ستاره جوان انگلیس، پس از تساوی 0-0 این تیم مقابل آمریکا در روز جمعه، انتقادات را بیش از حد توصیف کرد.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
بعد از پیروزی ایران برابر ولز حالا احتمالا ملی پوشان با یک تساوی در بازی آخر برابر آمریکا نیز شانس بالایی برای صعود خواهند داشت.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ولز به تساوی رسید تا فرصت برای صعود تیم ملی ایران بیشتر از گذشته ایجاد شود.
نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار با اروگوئه وارد میدان شده بود.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول نخستین دیدار تدارکاتی خود با سرمربی جدید برابر تیم ملی اروگوئه به تساوی دست یافت.
تیم نوجوانان ایران در دیدار دوستانه در برابر تیم ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
تیم فوتبال جوانان ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافا برابر میزبان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به تساوی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ