دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیدار برابر روسیه در نیمه نهایی بازیهای کشورهای مشترک المنافع را با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با پیروزی برابر تیم فوتبال ناشنوایان قزاقستان، راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ در روسیه شد.
نخستین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مقابل روسیه با برتری میزبان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: عدالت این دیدار این بود که ما با ۵ گل حریف را شکست می‌دادیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: این بازی ما را خیلی به آینده امیدوار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه
\تیم ملی فوتبال ایران فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم آزادی تهران میزبان تیم ملی روسیه خواهد بود.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر روسیه برگزار شد.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی برابر مالزی پشت سر گذاشتند.
کارشناس فوتبال روسیه توصیه کرد تیم ملی این کشور باید با تمام قوا برابر ایران به میدان برود.
باشگاه سپاهان درخواست داده است که میزبان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر روسیه باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این هم اقداماتی برای تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان انجام داده بود، قبل از دیدار برابر انگلیس هم از این حربه برای تقویت روحی ملی پوشان استفاده کرد.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ