ترکیب تیم ملی سنگال برای دیدار با ایران اعلام شد که بازیکنان مطرح این کشور در جمع نفرات اصلی حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
«افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش و خوردگی»، «استحکام چسبندگی بالا» و «آلودگی اندک» مهم‌ترین مزایای پوشش‌های نانویی است که برای شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با بهره‌گیری از فناوری بومی و توانمندی متخصصان داخلی، زمینه را برای تعمیر و بازسازی توپی‌های سنگین شیرآلات نفت وگاز فراهم کرده است.
سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.
مردم مراکش در شهر رباط، پایتخت این کشور، دقایقی پیش از تیم ملی این کشور که مقام چهارم جام جهانی قطر را به دست آورد به شکلی باشکوه استقبال کردند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تعدادی از سران کشورهای عربی از عملکرد تیم ملی مراکش مقابل همتای فرانسوی خود علی‌رغم شکست در نیمه نهایی جام جهانی تمجید کردند.
دومین دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر را دو تیم فرانسه و مراکش برگزار می‌کنند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
پرچم فلسطین در جشن پیروزی تاریخی تیم ملی مراکش پس از پیروزی بر اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی دیده می‌شد.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافتند و تیم های کامرون و صربستان به جمع حذف شده های جام اضافه شدند.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
پرتغال با ستارگانش به دنبال سنت شکنی و کسب پیروزی در بازی اول جام جهانیُ در رقابت برابر غنا است.
اولین بازی روز چهارم جام جهانی را دو تیم حاضر در گروه F برگزار خواهند کرد.
پس از برکناری استیون جرارد، باشگاه استون‌ویلا با اونای امری سرمربی ویارئال قرارداد بست.
در چارجوب دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سنگال ؛ سردار آزمون در دقیقه ۶۳ بازی ؛ چهل‌یکمین گل ملی خود را وارد دروازه شیرهای ترانگا کرد.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران فرصت استثنایی برای تصاحب قفس توری در جام جهانی ۲۰۲۲ پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ