رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل هلند و صعود به فینال لیگ ملت های اروپا تاکید کرد که تیمش فقط به دنبال قهرمانی است.
کرواسی با درخشش لوکا مودریچ و پیروزی 4-2 مقابل هلند به دیدار پایانی لیگ ملت های اروپا 2023 صعود کرد.
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
پیروزی آرژانتین برابر هلند در ضربات پنالتی و صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی بازتابی گسترده در رسانه‌ها داشت.
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۳ بر یک به پایان رسید.
مهاجم چلسی از ناحیه لگن در بازی با ایران دچار مصدومیت شد و امریکایی‌ها در تلاش هستند تا او را به بازی با هلند برسانند.
جام‌جهانی؛ حذف قطر با ۳باخت و صعود هلند
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
تیم ملی فوتبال قطر با قبول سومین شکست خود در جام بیست و دوم، وداغ غمباری به عنوان میزبان با این مسابقات داشت.
هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.
هلند و اکوادور در دور دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند که تیر خلاصی به قطر بود و شانس این تیم را برای صعود به دور دوم به صفر رساند.
هلند در دومین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل اکوادور تن به تساوی ۱-۱ داد، ولی مسیرش برای صعود به‌عنوان صدرنشین هموار شد.
تیم های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین دیدار خود به تساوی رسیدند تا تکلیف تیم های صعودکننده در روز آخر مشخص شود.
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس‌ترین دیدار گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ مسیرش برای صعود را هموار کرد.
نتایج دیشب لیگ ملتها؛ صعود هلند و کرواسی به نیمه‌نهایی
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ