اولین بازی روز چهارم جام جهانی را دو تیم حاضر در گروه F برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد خوزستان در سومین جدال دوستانه خود مقابل سایپا قرار خواهد گرفت.
ایران در مقدماتی جام جهانی با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه شده است.
هوادار تهران در یک بازی دوستانه به مصاف شاگردان نکونام خواهد رفت.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
تیم ملی هندبال دختران جوان ایران در جریان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل هنگ‌کنگ پیروز شد.
ماجرا این است که ایران پایش را به تورنمنتی باز کرده که حتی خود افغانستان هم حاضر نشده با تیم اصلی‌اش در آن حاضر شود و تیم دوم را روانه تورنمنت کافا کرده است!
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.
رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: به دلیل مصرف بیش از حد گاز در بخش خانگی شهرهای شیرگاه، بهشهر، آمل و بابل بیشتر در معرض خطر قطع گاز هستند.
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 5 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
اهواز- مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و دو تیم خوزستانی برای طلسم شکنی ۱۰۰ روز پیروزی به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
در دیداری از دور دوم گروه F جام جهانی قطر، تیم‌های بلژیک و مراکش به مصاف هم رفته‌اند.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
شیر‌های کارخانه‌ای بر اساس تفاوت میزان چربی هر یک نامگذاری می‌شوند و در دو دسته کلی شیر کامل یا خام (پرچرب) و کم‌چرب قرار می‌گیرند. شیر کامل شیری است که چربی طبیعی موجود در آن حذف نشده و تقریبا بیش از ۳ درصد چربی دارد. چربی شیر کم‌چرب، اما حدود نیم درصد است.
ترکیب تیم ملی سنگال برای دیدار با ایران اعلام شد که بازیکنان مطرح این کشور در جمع نفرات اصلی حضور دارند.
وزیر نیرو با بیان اینکه ۴٠ درصد مردم در مصرف خود صرفه‌جویی کردند، گفت: برای هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که شهرهای شمالی کشور شاهد افزایش دما باشند و در این صورت مصرف برق افزایش خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ