شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پیش‌بینی می‌کند که شیرهای اطلس قهرمان جام جهانی 2026 خواهند شد.
سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.
مردم مراکش در شهر رباط، پایتخت این کشور، دقایقی پیش از تیم ملی این کشور که مقام چهارم جام جهانی قطر را به دست آورد به شکلی باشکوه استقبال کردند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تعدادی از سران کشورهای عربی از عملکرد تیم ملی مراکش مقابل همتای فرانسوی خود علی‌رغم شکست در نیمه نهایی جام جهانی تمجید کردند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
دومین دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر را دو تیم فرانسه و مراکش برگزار می‌کنند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
«یوسف النصیری» مهاجم تیم ملی مراکش شب گذشته گل اول و صعود شیرهای اطلس  را به پرتغال زد . نکته جالب ارتفاع ضربه سری است که این بازیکن در لحظه تماس با توپ زده که ۲متر و ۷۸ سانتی متر بوده که رکورد جالبی در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
شیرهای اطلس تا این مرحله به اندازه کافی شگفتی خلق کرده‌اند اما آنها در رویای شکست ستارگان پرتغال و کسب عنوان اولین نماینده آفریقا در نیمه‌نهایی ادوار جام جهانی هستند.
اشک‌های یک نیروی امنیتی در اجوکیشن سیتی در آخرین لحظه دیدار مراکش و اسپانیا که با پیروزی شیرهای اطلس به پایان رسید، خبرساز شده است.
پرچم فلسطین در جشن پیروزی تاریخی تیم ملی مراکش پس از پیروزی بر اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی دیده می‌شد.
شهرهای مراکش بلافاصله پس از پایان دیدار مراکش و اسپانیا و صعود شیرهای اطلس غرق در شادی شدند.
در دیداری نفسگیر شیرهای اطلس از سد اسپانیا گذشتند تا به شگفتی‌سازی ادامه دهند. لاروخا با وجود کنترل کامل بر توپ و میدان در باز کردن دروازه در وقتهای عادی و اضافه ناموفق بود تا مراکش با درخشش بونو دروازه‎بان خود در ضربات پنالتی، آنها را به خانه بفرستد.
تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
رسانه‌ بلژیکی فاش کرده پس از نمایش ناامیدکننده شیاطین سرخ مقابل شیرهای اطلس، جدال لفظی میان سه نفر از بازیکنان بلژیک شکل گرفت.
یکی دیگر از اتفاق‌عای عجیب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار بلژیک و مراکش رخ داد که شیاطین‌سرخ اروپا با ۲ گل شکست خوردند.
اولین بازی روز چهارم جام جهانی را دو تیم حاضر در گروه F برگزار خواهند کرد.
مهاجم نامدار مراکشی که چندسالی از تیم‌ ملی کشورش دور بود، امروز امید اول گلزنی شیرهای اطلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ