تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.
خداحافظی پژمان منتظری از دنیای بازی واکنش امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت.
خداحافظی پژمان منتظری از دنیای بازی واکنش امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت.
امین اسماعیل نژاد در تیمی پرستاره به میدان خواهد رفت.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال به همراه سرمربیان تیم ملی و تیم امید جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.
حضور در تیم امید برای مربیان لیگ برتری که در بدترین حالت ممکن ۸ میلیارد می گیرند، مقرون به صرفه نیست.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
جواد نکونام صبح امروز به‌همراه دوست قدیمی‌اش امید خورج در پاس تهران میهمان تمرین رسانه ورزش بود و به‌همراه عادل فردوسی‌پور و بازیکنان این تیم به یاد دوران بازی در سطح اول فوتبال دنیا پا به توپ شد.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
با باخت دنیا تمام نخواهد شد و نمایش فولاد مقابل سپاهان امید هواداران تیمش را برای درخشش در آسیا زنده کرد.
سردار محمدرضا نقدی: خانم‌های ایرانی در مولفه امید به زندگی از رتبه ۱۴۲ دنیا در سال ۱۳۵۷ به رتبه ۴۹ صعود کرده اند یعنی ۹۳ کشور را پشت سر گذاشتند.
امید نورافکن خودش را در جام جهانی تصور می‌کرد و به هیچ وجه انتظار تصمیمی که کی‌روش در قبال او گرفت را نداشت.
هافبک انگلیسی دقیقا در روزهایی که می بایست پیشرفت می کرد و خودش را در جمع بزرگان دنیای فوتبال می دید، حالا مسیر پسرفت را انتخاب کرده و در فوتبال ترکیه هم نا امید کننده ظاهر شده است.
«امید» این پرنده شگفت‌انگیز هرسال از غرب دریای خزر وارد ایران می‌شود و در تالاب بین‌المللی فریدون‌کنار زمستان‌گذرانی می‌کند. امید در مسیر ۵هزار کیلومتری کوچ از سیبری تا ایران تمامی چربی ذخیره شده زیر پوست خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل به‌محض رسیدن به مقصد مهاجرتی خود به تغذیه فراوان نیاز دارد.
امید نورافکن، مدافع باشگاه سپاهان می‌گوید مورایس در سطح اول فوتبال دنیا مربی‌گری کرده و درک سیستم کاری ایشان برای بازیکنان زمان‌بر است.
امیر علی‌اکبری فایتر ایرانی دنیای MMA برای جدی‌ترین مبارزه‌اش در رقابت‌های وان چمپیون‌شیپ آماده می‌شود.
امروز در لیگ های معتبر دنیا خیلی از تیم ها با سه دفاع روی یک خط بازی می کنند. 2-1-4-3 یا 3-4-2-1.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ