نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اروپا تنها به زیان کشورهای این قاره تمام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر حقوق بشر روسیه اعلام کرد غرب با تحریم مداوم مسکو، ناتوانی خود را ثابت کرده است.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
رئیس جمهور اوکراین ضمن انتقاد از کُند شدن تحریم های اروپا علیه روسیه، اذعان کرد که مسکو با گذر زمان، بهتر و بیشتر خود را با این تحریم ها وفق می دهد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد بروکسل قصد دارد روند تحریم های روسیه را با وضع بسته ای جدید ادامه دهد.
نائب رئیس شورای فدراسیون روسیه تحریم های اتحادیه اروپا علیه قانون گذاران روسی را عامل آسیب زننده به روابط پارلمانی مسکو و بروکسل ارزیابی کرد.
دولت سوئیس می گوید این کشور در زمینه بسط تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، با این اتحادیه موافق است.
کمیسیون اروپا امروز طی بیانیه ای از موارد مندرج ذیل بسته جدید تحریم های بروکسل علیه مسکو رونمایی کرد.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا می خواهد در قالب نهمین دوره تحریم‌ها علیه روسیه بخش معدنی، بانکی و رسانه های این کشور را هدف قرار دهد.
مجارستان با درخواست لغو تحریم ها علیه روسیه، اتحادیه اروپا  را به باد انتقاد گرفت.
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اروپا علیه روسیه همانند یک بومرنگ به خود این اتحادیه آسیب زد.
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
اتریش به ممنوعیت واردات گاز از روسیه «نه» می گوید.
وزیر خارجه مجارستان می گوید وضع تحریم های بیشتر از سوی اروپا علیه روسیه، تنها به گسترش بحران انرژی در این قاره دامن می زند.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ