وزیر خارجه مجارستان می گوید وضع تحریم های بیشتر از سوی اروپا علیه روسیه، تنها به گسترش بحران انرژی در این قاره دامن می زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آلمان از تصمیم اتحادیه اروپا به منظور اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران با محوریت اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل در خصوص این تحریم‌ها رأی‌گیری می‌کنند و احتمال می‌رود که این تحریم‌ها تصویب شود.
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اتحادیه اروپا و غرب با سیاست تحریمی، مخالفت های بیشتری را در سراسر دنیا جلب می کنند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن انتقاد از کُند شدن تحریم های اروپا علیه روسیه، اذعان کرد که مسکو با گذر زمان، بهتر و بیشتر خود را با این تحریم ها وفق می دهد.
وزیر امور خارجه جمهوری چک در سخنانی ادعا: اروپا باید با تحریم‎های بیشتر تولید تسلیحات روسیه را هدف قرار دهد!
پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا خواسته است نام سپاه پاسداران را در این فهرست قرار داده و تحریم‌های بیشتری علیه آن اعمال کند.
وزیر خارجه فنلاند گفت که بحث همچنان در اتحادیه اروپا، بر سر اعمال و تشدید تحریم‌های بیشتر علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، ادامه دارد.
ریانووستی روسیه امروز به نقل از نیکولای توکارف، مدیر اجرایی ترانس نفت گزارش داد که اپراتور خط لوله ترانس نفت روسیه سفارش های جدید خرید نفت خام از آلمان و لهستان را دریافت کرده است.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن اعلام کرد تحریم های اتحادیه اروپا علیه فرزندان وی، باعث اتحاد بیشتر خانواده وی می شود.
سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره مشارکت ایران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است، مدعی شد که درصورت ادامه حمایت ادعایی تسلیحاتی ایران از روسیه، تحریم‌های بیشتری علیه تهران وضع خواهد شد.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر شد.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
صدر اعظم آلمان با حمایت از اغتشاشگران از بررسی تحریم‌های بیشتر علیه ایران خبر داد.
صدراعظم آلمان در سخنانی ادعا کرد که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران است.
ساعاتی پیش وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا در چارچوب جلسه‌ای که در لوگزامبورگ برگزار شد، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما به بررسی آنچه که در ایران رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد. ما از هر فرصتی برای ابراز مواضع و نگرانی‌های‌مان درخصوص حقوق بشر در ایران استفاده خواهیم کرد.
سالیوان گفت: نه تنها در حرف بلکه در عمل هم ما چندین تحریم ضد نهاد‌های ایرانی وضع کرده ایم ازجمله اینکه ما همچنان به دنبال اهدافی برای وضع تحریم‌ها در پاسخ به موارد نقض حقوق بشر هستیم.
مواضع آنها در شرایط فعلی بیشتر به یک «نمایش» شبیه است. اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IPهای ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی در دونباس شد.
پوتین گفت: «مخلص کلام اینکه اگر شما نیاز دارید و اگر برایتان دشوار است تحریم‌های اعمال‌شده علیه نورداستریم ۲ را که معادل ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال خواهد بود بردارید. فقط دکمه را فشار دهید و همه چیز مرتب می‌شود.»
وزیر امور خارجه مجارستان گفت که درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه، دیگر حتی با اتحادیه اروپا مذاکره هم نخواهد کرد.
بر اساس گزیده‌هایی از متن پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا که پولتیکو ادعا می‌کند به آن دست یافته است، تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران با هدف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ کم‌رنگ می‌شود و راه را برای تهران هموار می‌کند تا از بررسی بیشتر سایت‌های هسته‌ای که مشکوک خوانده می‌شود، خودداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ