رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تحریم های غرب علیه کشورش موجب تشدید بحران جهانی غذا می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور چین در جلسه‌ای در سال ۲۰۲۰ با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.
گروهی از جستجوگران آماتور در حال بررسی جنگلی نزدیک Neuorid در غرب رومانی، گنجینه‌ای از سکه‌های اوایل قرن شانزدهم را کشف کردند که در یک ظرف سرامیکی مدفون شده بودند.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آینده جهان نشان از یک نظم چند قطبی دارد، نظمی که در آن قدرت جهان از غرب به سوی آسیا در حال انتقال می‌باشد.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
به نظر می‌رسد حرکت به سوی یکپارچه سازی سیستم‌های بانکی نشان دهنده این است که ایران و روسیه ممکن است در حال تحکیم روابطی باشند که مقام‌های غربی آن را اتحادی مناسب توصیف کرده‌اند. دولت بایدن سال گذشته هشدار داد که روسیه و ایران در حال تقویت پیوند‌های نظامی خود در یک "مشارکت دفاعی تمام عیار" هستند.
مجلسی می‌گوید:گام‌هایی که از سوی کشور‌های غربی برداشته می‌شود گام‌های خطرناک و جنگ‌طلبانه‌ای است که پیش‌تر در آستانه حمله به یوگسلاوی، حمله به افغانستان و حمله به لیبی برداشته شده بود. تبلیغات غربی‌ها دقیقا مشابه همان زمان است؛ آن‌ها از یک سو در حال توجیه افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر وضعیت را به نحوی پیش می‌برند که اذهان را در داخل کشور برای بروز چنین شرایطی آماده کنند. این مساله به اتفاقات بسیار شومی می‌تواند منجر شود.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
آنچه فیلسوفان سیاسی غرب تحت عنوان دموکراسی معنی کردند، تولید یک «ما» است که تمدن خود را بر آن بنا نهند. اکنون یک «ما»‌در غرب حاکم است که پیچ و مهره‌های آن را سیاستمداران در میدان رقابت شُل کرده‌اند. این «ما» در حال ضعف، پیری و فرتوتی است.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان خبر داد و گفت: در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی در غرب تهران بلند شده بود.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ