شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
آتیار گفت: با انجام بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه‌اندازی شد و با این اقدام، تولید میعانات گازی افزایش می یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه‌اندازی ناحیه نوآوری دانشگاه تهران در منطقه ۶ شهرداری تهران خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: با راه‌اندازی جاده جدید لاچین که قره‌باغ را به ارمنستان وصل می‌کند، چندین ارتفاعات فرماندهی، جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین منطقه وسیعی بین روستا‌های جاغازور و زابوخ در بخش لاچین تحت کنترل قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه‌اندازی کمپین آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.
درنشست مدیرکل بنادرودریانوردی سیستان وبلوچستان بامدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری -صنعتی چابهاردرخصوص تسهیل وتسریع فعالیت‌های دوجانبه راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار_عمان بحث وتبادل نظر شد.
شهردار منطقه دو تهران از راه‌اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز عملیات احداث و راه‌اندازی احداث ایستگاه بی آر تی فدک در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی کوثر در این منطقه با ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰ نفر از زنان زندانی رای باز خبر داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی منطقه شمال غرب در شهرستان مرند موجب شد که این مرکز آزمایشگاهی از ظرفیت‌های خدماتی فراملی برخوردار شود.
شهردار منطقه ۲ تهران از راه‌اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
شهردار منطقه ۱۳ از راه‌اندازی مرکز پویش تسهیل کارآفرینی و فروشگاه دست آفرین با عنوان «توتیا» در این منطقه خبر داد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از شروع عملیات لوله کشی و راه‌اندازی مخزن بزرگ تک سلولی با هدف کمک به تأمین آبیاری فضای سبز این منطقه خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
فدراسیون جهانی بسکتبال در منطقه آسیا، از راه‌اندازی مسابقات سوپرلیگ باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ از راه‌اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور با اجرای پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ