رئیس سازمان فضایی ایران گفت: در آینده نزدیک و با استفاده از بخش خصوصی نمی‌توان به این موضوع رسید، اما نقشه راه ماه این است که با کشور‌های علاقه‌مند دیگر برای ساخت منظومه ماهواره‌ای اقدام کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اتاق فکر آمریکایی‌ها ۲۴ ساعته ضد حقوق بشر و به ویژه ضد ایران کار می‌کند، شما ببینید که آمریکایی‌ها امروز در سوریه و یمن با حقوق انسان‌ها چه کارها که نمی‌کنند.
رئیس کمیته فنی شنا با اشاره به حضور دو نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: این حضور به واسطه کسب رکورد ورودیه انجام می‌شود اما کماکان به فکر مدال در این رقابت‌ها نیستیم.
رئیس کمیته فنی شنا با اشاره به حضور دو نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: این حضور به واسطه کسب رکورد ورودیه انجام می‌شود اما کماکان به فکر مدال در این رقابت‌ها نیستیم.
عربستان سعودی از رئیس جمهور ایران برای سفر به این کشور دعوت کرده است و محمد بن سلمان حتی در فکر زمینه سازی برای سرمایه گذاری عربستان در ایران است.
ستاره سابق تیم ملی روسیه درباره بازی با ایران اظهار نظر جالب توجهی داشت.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
شیرالدین بابایف، مهاجم تیم صنعت نفت که به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از ترکیب این تیم دور ماند به فکر برگشت به لیگ ایران است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
در برنامه «پروژه استراتژی ایران» شورای آتلانتیک که به تازگی راه‌اندازی شده است، براین انگاره تاکید می‌شود که آمریکا درباره تهران با سطح بی‌سابقه‌ای از اختلاف و عدم اطمینان مواجه شده است و همین مساله می‌تواند فضای تصمیم‌گیری در واشنگتن را در ابهام فرو برد.
تیموتی وه‌آ، مهاجم تیم ملی آمریکا، می‌گوید هیچکس این تیم را تا پیش از پیروزی برابر ایران باور نداشته است.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز، تیم ملی ایران را تیمی خطرناک توصیف و تأکید در بازی با این تیم دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته عملکرد شاگردانش در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را خیلی خوب توصیف کرد.
ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.
پر افتخارترین دختر دوچرخه سوار ایران در با اشاره به بی‌توجهی به تلاش‌ها و نتایجی که می‌گیرد درباره نحوه اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهارات قابل تاملی را مطرح کرد.
امریکا درصدد برافروختن جنگ علیه ایران نیست. چون بخوبی می‌داند که با این کار کل منطقه در آتش خواهد سوخت. در چنین شرایطی که بشدت نیازمند آرامش منطقه برای خروج سالم نفت و گاز از آن است، بعید به نظر می‌رسد که به فکر حمله نظامی به ایران باشد.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
هر شخصی که بتواند ده سال را در ایران این با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی تمرین دادن به بارسلونا در قبل از ظهر و هدایت رئال مادرید در بعد از ظهر همان روز را دارد.
اقدام سریع بیمه معلم در حادثه متروپل آبادان
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ