رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: در ۱۶۱۰ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی اتاق‌های هنر راه‌اندازی شده و به مربیان این مراکز آموزش‌های لازم داده شده است.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.
رئیس اتاق ایران با اشاره به مصوبه این اتاق برای ایجاد ۵ دفتر تجاری در کشورهای دیگر، گفت: اولویت اول ما راه‌اندازی دفتر تجاری در روسیه است و امیدواریم در سال جاری این دفتر تاسیس شود.
سال ١٣۵١ است. دکتر محمدرضا کاظم‌زاده لاهیجی، پزشک خیر، برای معلولان و سالمندان رهاشده، خانه خیریه کهریزک را در انتهای جاده قم، بعد از بهشت زهرا (س)، راه‌اندازی می‌کند، فقط برای اینکه این افراد جایی برای خواب و نانی برای خوردن داشته باشند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار قابلیت مدیریت برگزاری جلسات ستادها، گزارش تولید و نوسازی مسکن و اقدام مشترک اعضای ستادها را دارد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی یک هزار و ۶۱۰ پایگاه هنری برای استعدادیابی خبر داد.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اعلام کرد: خرید و عرضه سیستمی نهاده‌های تولید خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات راه‌اندازی شد.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای راه‌اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد.
دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سنوات گذشته هم آنفلوآنزا و سرماخوردگی وجود داشته و علتی برای تعطیلی مدارس نیست گفت: سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم تا آمار را دریافت کنیم که هنوز به صورت مستند قابل احصاء نشده تا بتوانیم اعلام کنیم.
«راه‌اندازی دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها»؛ این خبر در چند روز اخیر توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
ویس کرمی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح که از هر مجرایی می‌تواند، اطلاعات خودش را کسب کند، پس دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها برای این نیست که مثلا کار جدیدی انجام بدهند و قانون «ممنوعیت ورود نیرو‌های مسلح به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش» هیچ ربطی به راه‌اندازی دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه ندارد.
سخنگوی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی این طرح، خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته دانشگاهی، صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور است و تنها یک کارشناس اداری در این دفتر حضور خواهد داشت.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
اراک - رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور گفت: دفاتر بسیج تجار و فعالین اقتصادی با هدف بهبود معیشت مردم در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ