همایون خودروی وانت نیسان دارد و با همین خودرو آبی‌رنگ هم روزی زن و بچه‌اش را به خانه می‌برد. اما وقتی دلش لرزید، ماجرا رنگ دیگری به خود گرفت. او ۲۰ روز پیش از بازداشت، دختر یکی از اقوام دورش را به قتل رساند. دختر جوانی که مدعی است قصد خودکشی داشت و او در این کار همراهش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
آیا سوپرکاپ پرتغال آخرین دیدار مهدی طارمی با پیراهن پورتو خواهد بود؟
تیم ملی عصر امروز در دومین بازی کافا به مصاف قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار راهی بازی نهایی این مسابقات با ازبکستان خواهد شد.
ملی پوشان کشورمان آخرین تمرین خود قبل از دیدار روز جمعه برابر قرقیزستان را برگزار کردند.
سرخیو راموس در بازی امشب مقابل کلرمون اولین گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار پایانی خود در لیگ برتر با همه بازیکنانش و بدون مشکل تمرین کرد.
فارغ از بررسی این موضوع که آیا آمارسازی‌هایی این‌چنینی در دستور کار قرار گرفته یا نه، جواد خیابانی دست‌کم دیگر درباره اطلاعات ورزشی هم نباید مدعی باشد. درست است که او خودش را اهل ترجمه می‌داند و دانش زبانی‌اش را هم یکی، دو بار به‌طور ناموفقی به رخ کشیده، ولی در همین دیدار آخری که گزارش کرد، نشان داد حاضر به چک‌کردن ساده‌ترین موارد ورزشی هم نیست
امام باقر (ع) فرمود: «هر کس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل کسى خواهد بود که شمشیر به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌کند و هر کس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند کسى است که در راه خدا، به خون خود غلتیده است.»
رئال مادرید اعلام کرد تونی کروس، ستاره آلمانی این تیم، که پیشتر به نظر می‌رسید به دلیل مصدومیت بازی امشب مقابل لیورپول را از دست خواهد داد در این بازی حضور خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
ناظران بازی به همراه سرپرست دو تیم استقلال و پیکان برای بررسی وضعیت زمین محل برگزاری در دستگردی حاضر شده‌اند.
ملی‌پوشان هندبال ایران امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف پرافتخارترین تیم قاره آسیا خواهند رفت.
با توجه به مشکلاتی که برای سفر کاروان نفت‌ مسجدسلیمان برای بازی با ملوان شکل گرفت، این جدال با تاخیر چند ساعته برگزار خواهد شد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تیم ملی امریکا
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با انگلیس برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
باشگاه نساجی به سازمان لیگ پیشنهاد داده است میزبان سوپر جام را بر اساس قرعه کشی انتخاب کند.
ملکه الیزابت دوم پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷ بارها با اعضای خانواده پهلوی دیدار کرده بود. او در بهار سال ۱۹۵۹ (۱۳۳۸ شمسی) از محمدرضا پهلوی، شاه ایران در لندن استقبال کرد. ملکه بریتانیا نزدیک به دو سال بعد در ماه مارس سال ۱۹۶۱ (اسفند ۱۳۳۹) به دعوت پادشاه ایران به تهران سفر کرد. / یورونیوز
سران پورتو تلاش زیادی می‌کنند تا مهدی طارمی به دیدار این هفته با ریوآوه برسد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با شکست زمین را ترک کرد.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی آخرین تمرین خود پیش از بازی با استقلال را در ورزشگاه تختی انجام داد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.
امام باقر(ع) فرمود: «هر كس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل كسى خواهد بود كه شمشير به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌كند و هر كس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند كسى است كه در راه خدا، به خون خود غلتيده باشد.»
امام باقر (ع) فرمود: «هر کس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل کسى خواهد بود که شمشیر به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌کند و هر کس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند کسى است که در راه خدا، به خون خود غلتیده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ