همایون دارابی گفت: از ابتدای سال میلادی جاری، بورس آمریکا یک دوره صعود و نزول را در پی افزایش نرخ بهره تجربه کرده است؛ بازار سرمایه کشور ما نیز نیز در دو سال گذشته درگیر و اسیر نرخ بهره بوده و می‌توان گفت که نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ایجاد رکود و مسیر کاهشی در کل اقتصاد، این موضوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
سید عادل مولا معاون محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم وضعیت نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب‌بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک (برنج) بسیار بیشتر از سایر محصولات آب‌بر به منابع آبی استان ضرر می‌زند.
وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند، گفت: من از دعایی این درس را آموختم که لازمه انقلابی بودن گریز از دیگران، دشمن انگاری و دور ریختن افراد نیست؛ بلکه جذب حداکثری است. آن وقت هیچ کس نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود.
محمد جواد ظریف گفت: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد.
با پایان انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و پیروزی رئیس‌جمهور مستقر، اکنون مهمترین پرسش در محافل سیاسی و رسانه‌ای این است که چه عواملی او را به سیاست‌مداری شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.
شهردار تهران گفت: مهم‌ترین عامل فرونشست زمین برداشت از سفره آب‌های زیرزمینی است.
استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل رژیم صهیونیستی می‌گوید مهمترین عاملی که توانایی مقاومت را در بازدارندگی رژیم صهیونیستی به اثبات رسانده است، وحدت میدان ها و مبارزه مشترک است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشد چیزی کم ندارد.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.
در رده سوم فاکتور‌های مدنظر زنان پس از ایمنی خودرو، جنبه‌های ظاهری و محیط زیستی قرار دارند. چهره خودرو و همچنین میزان مصرف سوخت اتومبیل از جمله مشخصه‌های تاثیرگذار بر تصمیمات زنان هستند. قابلیت اطمینان خودرو و همچنین هندلینگ آن‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مهمترین عاملی که در افزایش توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدات مؤثر است، فرماندهی و کنترل است که امروزه در سطح جهان و نیروهای مسلح تمامی کشورها اهمیت دارد.
چربی خون یک عامل خطر عمده برای بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته‌هاست و مصرف غذا‌های چرب، فست فود‌ها و بی تحرکی مهمترین علل بروز چربی خون بالاست.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: اولویت نخست ما مقابله با تبعات بحران معیشتی و استواری در برابر تحریم آمریکا به عنوان مهمترین عامل رنج لبنانی هاست.
سابقه خانوادگی در طاسی مهمترین عامل در تعیین سرنوشت و طاس شدن افراد است.
ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
رهنما گفت: بر اساس ماده ۱۵ آیین نامه مربوط به بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیلها، حریم کانالها، انهار احداثی و سنتی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی باید مطابق قانون حفظ شود، اما در امامزاده داوود این موضوع نقض شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ