رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توسعه همه جانبه همکاری‌های برادرانه میان ایران و مصر به عنوان دو کشور مهم اسلامی به سود منطقه و اسلام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزیر ارتباطات سوریه دیدار و دو طرف بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک زیرساختی، تاکید کردند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های آموزشی بین وزارتخانه‌های نفت ایران و عراق امضا شد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مکزیک خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری و افزایش سطح تعاملات و همکاری‌ها میان دولت‌ها و مجالس دو کشور شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
هیئت گمرکی ایران و روسیه در نشستی مشترک در تهران در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های آموزشی بین گمرکات دو کشور تبادل نظر کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت توسعه همکاری‌های بانکی و پولی ایران و روسیه از جمله مباحثی بود که در دیدار با رئیس مجلس دومای روسیه مورد تاکید قرار گرفت.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر امارات بر مدیریت چالش های منطقه ای محیط زیست با مشارکت و همکاری کشورهای منطقه تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در دیدار با معاون وزارت بهداشت عراق، زمینه همکاری‌های مشترک دو مجموعه بررسی شد.
معاون رئیس جمهور ونزوئلا از همکاری فناورانه و دانشی ایران با این کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
وزیر نیرو در گفت‌وگوی برخط با وزیر انرژی ترکمنستان با اشاره به لزوم افزایش میزان مناسبات دو کشور، بر توسعه همکاری‌های فی مابین در حوزه انرژی تأکید کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نایب رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق اندونزی، گفت:ایران و اندونزی مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.
مدیرکل آسیای میانه قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با مدیرعامل اکسپو سنتر روسیه از توسعه همکاری‌های نمایشگاهی دو کشور خبر داد.
وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر امورخارجه ژاپن بر توسعه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: چنانچه شرکت‌های ایرانی تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ساحل عاج داشته باشند؛ صندوق توسعه ملی نیز حمایت ارزی مناسبی از آنها خواهد داشت.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت با هیات اعزامی تجاری-اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه به ایران، بر همکاری‌های گسترده طرفین در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی تاکید شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان در دیدار با سفیر قرقیزستان در ایران بر آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور قرقیزستان تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر توسعه دیجیتال، نوآوری و صنعت فضایی قزاقستان بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ