رئیس جمهور گفت: روابط حسنه تهران-جاکارتا در حوزه‌های مختلف می‌تواند به توسعه همکاری‌های سازنده دو کشور در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
رییس جمهور کشورمان در شست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه، سفر به زیمبابوه را بیانگر اراده دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط دانست.
سفیر جدید ایران در سنگال پیش از عزیمت به محل مأموریت، با وزیر خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.
عامری در بدو ورود به امارات با تأکید بر اینکه آینده امیدبخش و روشنی پیش روی روابط دوجانبه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که مناسبات فیمابین در جهت تحقق اراده رهبران دو کشور هر چه بیشتر توسعه یابد.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه بازرگانان ایرانی و سوری گفت: اراده دو کشور ایران و سوریه بر توسعه روابط تجاری و سیاسی و اقتصادی در همه حوزه‌هاست.
رئیس جمهور با بیان اینکه اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط دوجانبه است گفت: سفر به دمشق نقطه عطفی در روابط دو کشور خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران و آفریقا باید با ارائه خدمات و شناسایی نیازمندی‌های مقابل، گام جدی‌تری در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و تجارت بردارند.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده ایران و تاجیکستان برای ارتقای سطح روابط عاملی مهم برای گسترش تعاملات دو کشور است. ایران برای توسعه روابط با تاجیکستان هیچ محدودیتی ندارد.
تعدادی از شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه ICT در حضور معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه و هیات همراه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه کردند.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
پاشینیان همچنین با تایید مواضع منطقی کشورمان در گفتگوها برای بازگشت همه طرف ‌ها به برجام، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان را تبریک گفت و راه اندازی آن را نشانگر اراده دو کشور در توسعه روابط و همکاریهای دو جانبه خواند.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه‌های مختلف و مثبت شدن تراز تجاری تهران با مسکو ارائه داد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت قاره آفریقا در سیاست خارجی ایران، بر عزم جدی دولت ایران برای توسعه روابط با این قاره به ویژه با آفریقای جنوبی تأکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت: اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.
در آستانه ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس، نگاه آسیب شناسانه به اسناد بالادستی توسعه کارآفرینی در ایران نشان دهنده عدم موفقیت موارد مندرج در برنامه های ۵ ساله بوده است.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ۵ محصول دارای گواهینامه نانو مقیاس را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ ارائه می کند.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ