رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان است را تقدیم بیماران خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: خط تولید کود کمپوست برای مدیریت زباله های خانگی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.
رئیس‌جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.
رییس جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید شود.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.
نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده
مدیرعامل مگاموتور گفت: راه اندازی خط تولید موتور ME16 در شرایط تحریم، تبدیل نماد تحریم به نماد خودباوری است.
خط تولید واکسن تب برفکی شرکت‌ دانش‌بنیان ویراواکسن شایا با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
مراسم رونمایی از نمونه معیار و خط تولید انبوه جت آموزشی یاسین صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در پژوهشکده سازمان صنایع هوایی برگزار شد.
مراسم افتتاح خط تولید و رونمایی از جت آموزشی پیشرفته یاسین
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری شب گذشته در همایش تبیین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه یزد به صفات زیبایی همچون دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران شناخته می‌شود، اظهار داشت: مردم یزد تمامی صفات زیبا و پسندیده را دارند و همراه بودن با این مردم افتخار بسیار بزرگی است.
با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، خط تولید پمپ فرمان هیدرولیک در شرکت سایپا آذربایجان افتتاح شد.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خط تولید باک بنزین خودروهای پارس و دنا در شرکت تکلان راه‌اندازی شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
مقام ارشد روسیه از تولید نسل جدید اسلحه خودکار «کلاشنیکف AK-۲۰۳» در هندوستان پیش از پایان سال جاری، خبر داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با هدف افتتاح خطوط تولید دانش‌بنیان، خانه‌های خلاق و نوآوری به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است.
نامه سارق ألبوم عروسی به مالباخته
افتتاح خط تولید اتصالات سیستم سوخت خودرو در کلیبر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ