رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مسوولان پارالمپیک اعلام کرده به جای او یک ورزشکار راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شود.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی به علیرضا پسندیده برای ریاست چهارساله این فدراسیون رای دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
آرش میراسماعیلی که به دلیل حواشی متعدد به صورت موقت از ریاست فدراسیون جودو کنار رفته بود، به اتاق خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازخواهد گشت.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عزادار شد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و امیدواریم که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال دست یابیم.
رئیس فدراسیون دو و میدانی آلمان معتقد است که شهروندان آلمانی باید برای رای دادن به پیشنهاد میزبانی از مسابقات المپیک قانع شوند.
رئیس فدراسیون در پیامی صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.
جایگاه من از رئیس فدراسیونی نیامده که بخواهم به آن بچسبم. اگر یک روز هم باشم با قدرت ادامه می‌دهم. نسبت به این مسائل بی‌تفاوت هستم و این راز موفقیت ما بوده است. روز اول با آقای سجادی (وزیر ورزش) پیمان بستیم. من بچه نظامم و بار‌ها سیلی خوردم، چه از بیگانگان چه داخلی‌ها
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
فدراسیون شطرنج به خاطر اعلام استعفای رئیس و برخی افشاگری های نایب رئیس برای برملا کردن اقدامات رئیس، آشفته است اما این فدراسیون در این شرایط میزبان مسابقات آسیایی شده است.
جواد رمضی با پایان دوره چهارساله‌اش در فدراسیون کارگری، این فدراسیون را ترک کرده و این فدراسیون بدون رئیس و سرپرست در بلاتکلیفی بسر می‌برد.
فدراسیون شطرنج این روزها حال خوشی ندارد و این اولین باری نیست که این رشته با مشکلات عجیب و غریب دست و پنجه نرم می‌کند.
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.
قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
فدراسیون فوتبال، دعوا بین رئیس موقت و سرمربی تیم ملی را دروغ خواند
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ