شرکت‌های آمریکایی برای تامین گاز داخلی با چالش روبرو شده‌اند و اخیرا به آنها گفته شده تا برای تامین گاز داخلی، صادرات به اروپا را کم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
رئیس مجلس با اشاره به اینکه تولیدکنندگان مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند، گفت: اگر رابطه دولت‌ها با بخش خصوصی شفاف نشود، مشکلات حل نخواهد شد.
نشست تولیدکنندگان اسباب‌بازی با مدیران ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم با هدف بررسی ابعاد توسعه بازار صادراتی اسباب‌بازی‌های ایران‌ساخت برگزار شد.
تراکتورسازی کشور سال گذشته به دلیل قطعی برق نتوانست به تعهدات خود به ۴ هزار کشاورز برای تحویل تراکتور عمل کند.
بن سلمان با بیان اینکه عمل به تعهدها، فضای اجماع برای تولیدکنندگان نفت فراهم می‌کند،گفت: اوپک در ۵۸سال گذشته یک قدرت برای ثبات بازار نفت به‌شمار آمده و اوپک‌پلاس هم همین مسیر را ادامه میدهد.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
طبق گزارش شامخ در اردیبهشت شرکت ها طی ماه‌های اخیر به علت عدم تخصیص ارز و نوسانات قیمتی به‌شدت در تأمین مواد اولیه مشکل داشتند در این ماه اکثراً ارز خود را از طریق بازار آزاد تامین کرده اند.
دولت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نواک با جواد اوجی، وزیر نفت ایران، دیدار کرد و همچنین از تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز بازدید کرد و پیرامون چشم انداز همکاری در بخش‌های سوخت، انرژی و حمل و نقل گفتگو کرد.
مروری بر اتفاقات بازار برنج در سالیان اخیر نشان می‌دهد که تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌های نادرست زیادی در این حوزه اتخاذ شده که به نابسامانی‌ها و افزایش قیمت آن دامن زده است.
احمد صرامی گفت: با عرضه گواهی نفت در بورس انرژی تولیدکنندگان نفت و میعانات، سبد تولیدات خود را به منظور افزایش رقابت در راستای کشف قیمت‌های مناسب افزایش می‌دهند.
رئیس اتحادیه صنفی لوازم یدکی گفت: تولیدکنندگان صنفی که از آنها تحت عنوان واحدهای زیرپله ای یاد می شود و ۱۳ درصد از بازار را در اختیار دارند شناسنامه دار می شوند.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
جمعی از تولیدکنندگان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
جمعی از تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان روز دوشنبه با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال آینده مالیات تولیدکنندگان را ۷ درصد کاهش داده ولی سعی کرده کسانی که عدم شفافیت دارند و فرار مالیاتی دارند را شناسایی کند.
کاشمر ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: واردات نخ، تولید کنندگان پنبه را نگران می‌کند.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
وزیر انرژی عربستان افزایش تولید نفت توسط ریاض و دیگر تولیدکنندگان نفت را رد کرد.
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت که کمبود گاز طبیعی مایع در بازارهای جهانی و کاهش عرضه نفت از سوی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا جهان را وارد اولین بحران واقعی انرژی کرده‌است.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولیدات نفت، گفت که آمریکا باید وابستگی خود را به این سازمان و تولیدکنندگان خارجی نفت کمتر کند.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ