بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال آینده مالیات تولیدکنندگان را ۷ درصد کاهش داده ولی سعی کرده کسانی که عدم شفافیت دارند و فرار مالیاتی دارند را شناسایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​پیاز، به اندازه ادویه در آشپزی هندی مهم است و در کانون سیاست‌های ملی این کشور در حوزه کشاورزی قرار دارد. این محصول و قیمت آن حتی در گذشته مقصر سرنگونی دولت‌ها بوده و می‌تواند ناردندرا مودی - نخست‌وزیر کنونی هندوستان - را نیز در تنگنا قرار دهد. تورم هند به دلیل افزایش هزینه‌های مواد غذایی به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
بدلیل قابل‌پیگیری شدن کارت‌خوان‌ها بسیاری از تأمین‌کنندگان مواداولیه بصورت نقدی یا چک محصول خود را می‌فروشند در نتیجه فروش فاکتور به تولیدکنندگان مشکل و هزینه جدیدی برای آن‌ها به همراه دارد.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
مالیات بر ارث سیم‌کارت چقدر است؟
مالیات بر ارث ملک چقدر است؟
مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران از تشخیص مالیات برای عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ خبر داد.
رودلند یکی از ثروتمندترین مردان زیمبابوه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیگار در آفریقای جنوبی است، اما در سال ۲۰۲۲ میلادی خدمات درآمد آفریقای جنوبی شرکت رودلند را به فروش سیگار‌های غیرقانونی و اجتناب از پرداخت مالیات متهم کرد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور  گفت: امسال ۵ واحد درصد نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی کاهش یافته و در سال آینده نیز ۷ واحد درصد کاهش می‌یابد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین‌المللی ۱۰۰ تومان تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
انواع خودروی سواری و وانت دو (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آنها بیش از ۳ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در راستای تشویق تولیدکنندگان ۷ درصد مالیات واحدهای تولیدی را کاهش داد.
کره جنوبی تصمیم دارد معافیت مالیاتی کلانی برای تولیدکنندگان نیمه رسانا و دیگر شرکت های فناوری وضع کند که در داخل کشور سرمایه گذاری می کنند.
مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در مناطق محروم، مناطق در حال توسعه و شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های موضوع ماده ۱۳۲ استفاده کنند.
مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در مناطق محروم، مناطق در حال توسعه و شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های موضوع ماده ۱۳۲ استفاده کنند.
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با نهایی شدن دو طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و طرح تأمین مالی تولید، هدایت اعتبارات به سمت فعالیت‌های مولد در کشور و رفع معضل تأمین مالی محقق می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ