یک منبع آگاه عراقی به موعد برگزاری جلسه پارلمان عراق اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت‌گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده ۵۳ مبنی بر برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را بررسی کرده و مواد ۵۵ و ۵۶ این طرح را به تصویب رساندند.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به منظور ادامه بررسی پیش‌نویس اصلاحات ساختار بودجه، عصر امروز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت مورد بررسی قرار گرفت. محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور نیز حضور داشت.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
رئیس مجلس گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی اعلام کند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس پارلمان لبنان موعد برگزاری جلسه مجلس این کشور برای انتخاب رئیس جمهور را اعلام کرد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور رئیس جمهور و روسای قوای مقننه، قضائیه برگزار شد، تسریع در تامین نیازهای ارزی بخش‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته محیط زیست استان تهران پیرامون آلودگی هوا گفت: قرار شد این کمیته وظایف هر دستگاه را مشخص و در جلسه آتی اعلام کند.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: تلاش آمریکا برای برگزاری جلسه غیر رسمی در مورد شرایط داخلی ایران، رویه ای خطرناک و غیر سازنده است.
فردا دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از زمان ریاست مهدی تاج برگزار می‌شود و مسائل مختلفی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
منابع کویتی به موعد برگزاری اولین جلسه پارلمان این کشور اشاره کردند.
جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۳، آب مورد نیاز صنایع و معادن به اصفهان خواهد رسید.
سخنگوی دولت اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول، به زودی جلسه ای با داروین نونیز در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس برگزار می کند.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ