در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور رئیس جمهور و روسای قوای مقننه، قضائیه برگزار شد، تسریع در تامین نیازهای ارزی بخش‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواستار ارائه برنامه‌ای برای ایجاد توازن در تامین آب صنایع معدنی، بازبینی برنامه‌های تامین آب از سواحل جنوبی کشور و تسریع در عملیات
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را از اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.
معاون وزیر صمت گفت: احیای معادن راکد سرعت گرفته و امسال معادن راکد واجد شرایط طی مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: پروژه فیبرنوری برای ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاها و شهرها تسریع پیدا می کند.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
سرپرست وزارت صمت گفت:با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد،ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در حوزه تولید، صنعت و اتخاذ تدابیر لازم در این جهت تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
سران سه قوه همچنین با ضروری خواندن فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های قوه مجریه، تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ