معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، به هیأت انتظامی بانک‌ها معرفی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه 11 و پنجشنبه12 مرداد‌ماه سال 1402 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرانقدر این بانک هستند.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
رئیس شعب یکی از بانک‌ها به اتهام ۱۳فقره اختلاس و پس از وصول پرونده به اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز استان به زندان مرکزی قزوین معرفی شد.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
مصوبات شورای عالی جوانان در خصوص زمان معرفی متقاضیان وام ازدواج به شعب رعایت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف پانزده روز ثبت‌نام‌کنندگان را به شعب ارجاع دهند و صف متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
دو پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
در فاصله سه ماه مانده تا بازی‌های آسیایی هانگژو، فهرست رشته‌های اعزامی به این بازی‌ها با انتخاب ۳۰ رشته نهایی شده است اگرچه باوجود تاکید بر حمایت از بانوان، احتمال ریزش دراین بخش وجود دارد.
تیم فوتبال امید ایران با وجود عدم انتخاب سرمربی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ شرکت می‌کند.
مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور۳۰ ورزشکارداخلی و ۸ سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.
در نشست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی از نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، از بانک آینده نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده، قدردانی شد.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
اهواز - با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد ناشناسی با تقلید صدا، خود را مدیر نمایندگی فروش خودرو معرفی کرده و به بهانه‌های مختلف مدیران مالی را مجاب به واریز پول به حسابش می‌کرده است.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا تشکیل جلسه می‌دهد که قرار است پیرامون دو مسئولیت مهم در این کمیته و متصدیان آن تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
غلامرضا مصباحی مقدم گفت: افرادی که به عنوان ناظر تعیین می‌شوند باید یک دوره آموزشی بگذرانند، به این شکل که متقاضیان در رقابتی شرکت می‌کنند و گروهی که موفقیت به دست می‌آورند، پس از احراز شایستگی‌ها برای انجام این کار به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
علی قربانی می‌گوید علاقه زیادی داشته تا در ترکیب فولاد زیر نظر جواد نکونام کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ