دو پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
معصومه اسماعیل‌زاده پرامتیازترین بازیکن ایران مقابل مالزی در کاپ آسیا شد.
پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
نجمه خدمتی و میرهاشم حسینی به عنوان پرچمداران کاروان دانشجویان ایران در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان انتخاب شدند.
از دیگر ویژگی‌های احتمالی نمایشگر وان‌پلاس ۱۲ می‌توان به وضوح 2K اشاره کرد. گفتنی است که هنوز جزئیاتی از نرخ نوسازی این محصول دردسترس نیست؛ ولی پرچم‌داران قبلی وان‌پلاس با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی عرضه شده‌اند.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان پرچمدار و علی پاکدامن به عنوان مشعل دار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
با رای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان دو پرچمدار ایران در بازی های آسیایی معرفی شدند.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
اجرای دیر هنگام بروزرسانی اندروید ۱۳ در پرچمداران نوکیا، اسم این شرکت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها انداخته‌است؛ گفتنی است که بیش از یک سال از معرفی اندروید ۱۳ می‌گذارد.
EX۹۰ جدیدترین محصول ولوو، به عنوان پرچمدار خودرو‌های برقی این شرکت معرفی شده است.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
گوشی پرچمدار Huawei Mate ۵۰ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه فور جی Snapdragon ۸+ Gen ۱ معرفی شد.
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.
ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک پرچمداران کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۲ قونیه را مشخص و معرفی کردند.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ