حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ A ملت‌های اروپا داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
بازیکنان مس کرمان پس از شکست برابر سپاهان و سقوط به دسته اول، لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری کردند.
شمع‌های بوگاتی ویرون تفاوت چندانی با شمع‌های ۱۸ دلاری سایر محصولات گروه فولکس واگن ندارند، اما از آنجایی که شمع‌های این ابرخودرو حامل نشان بوگاتی هستند، با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسند.
با برگزاری مرحله مقدماتی کشتی آزاد اوپن آمریکا، فینالیست‌های اوزان دهگانه مشخص شدند که در بین آنها کشتی‌گیران شاخصی چون جی‌دن کاکس، گیبل استیوسون و زاهید والنسیا دیده می‌شوند.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
قزوین- مربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: شرایط لیگ یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائل هستیم فقط برای پیروزی و ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.
سایپا در یزد مقابل تیم خوب چادر ملو تن به تساوی بدون گل داد تا در راه صعود به لیگ برتر دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
مربی پیکان می گوید این باشگاه یک مجموعه مولد در فوتبال ایران است و باید از پیکان به این خاطر حمایت کرد.
ژاپن در این بازی 37 بار برای شوت 3 امتیازی اقدام کرد که 17 شوت، وارد سبد ایران شد که یک رکورد است اما ایران از ۲۴ پرتاب سه امتیازی فقط ۴بار موفق بود
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان با کسب 33 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
استقلال در 6 دیداری که برابر هفت تیم بالای جدول رده بندی برگزار کرده، تنها 6 امتیاز به دست آورده است.
تورشاد با درخشش بردیا سعادت به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
نماینده تهران گفت: تفاوت چشمگیری میان رئیس قوه مقننه با روسای قوای مجریه و قضاییه ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ