قزوین- مربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: شرایط لیگ یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائل هستیم فقط برای پیروزی و ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
محمدرضا مهدوی معتقد است علیرضا حقیقی بیشترین تلاش را برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به کار خواهد بست.
مدیرعامل باشگاه گل‌‎گهر سیرجان می‌گوید هنوز درباره سرمربی فصل آینده تیم فوتبال باشگاه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.
خمس می‌گوید تراکتور برای کسب سه امتیاز به کرمان می‌رود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش با لچه گفت میلان به بازگشت امتیازهای کسر شده یوونتوس فکر نمی‌کند و فقط به دنبال کسب امتیازهای بیشتر است.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید دارد که تیمش روز آینده با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.
امیر قلعه‌نویی برای کسب پیروزی مقابل استقلال شاگردانش را بار دیگر در استادیوم آزادی راهی میدان خواهد کرد.
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان با کسب 33 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
قهرمان رقابتهای جهانی کشتی که چندی پیش عنوان برترین آزادکار جهان را نیز کسب کرد از هم اکنون به تکرار موفقیت و درخشش در رقابتهای جهانی و بازی‌های المپیک می‌اندیشد.
سرمربی تیم تاتنهام با تمجید از آرسنال، این تیم و سیتی را شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر دانست.
هافبک استقلال می گوید دوست داشت برای تیم ملی در جام جهانی بازی کند ولی نظر کی روش چیزی جز این بود.
استقلال در روزی که سخت به هجده قدم نفت می رسید، روی حادثه و پنالتی سه امتیاز حیاتی کسب کرد.
مدافع تیم ملی قطر می‌گوید این تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا و حضور در دوره بعدی جام جهانی خواهد بود.
فابیو جانواریو معتقد است که فقط انگلیس می تواند ایران را در دور گروهی جام جهانی شکست دهد.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کار‌های کشور از فضای مجازی و اینستاگرام به عنوان مکمل تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این گونه نیست که همه فروش آن‌ها از طریق آن‌ها باشد، فقط ۳ درصد از فروش کسب و کار‌ها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در دیدار آینده لیگ برتر با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ