دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از کشته شدن چهار سرباز ارتش سوریه در جریان درگیری شدید با گروه‌های تروریستی در حومه لاذقیه خبر دادند.
وزیر دفاع طالبان درخصوص درگیری مرزی اخیر مدعی شد: ایرانی‌ها چهار روز با توپخانه به ما حمله کردند و ما مجبور به عکس‌العمل شدیم.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
درگیری شدید بین بازیکنان ریورپلاته و بوکاجونیورز در سوپرکلاسیکو بامداد امروز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقو کشی در پارک ملت این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر اتباع خارجه در این ماجرا دستگیر شدند.
در وقت‌های اضافه دیدار تیم‌های گل گهر و استقلال بازیکنان دو تیم باهم به شدت درگیر شدند.
درگیری شدید فیلیپ کوتینیو، بازیکن وستهم، با بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، در جریان دیدار امروز عصر دو تیم خبرساز شده است.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
پس از پایان بازی فوتبال تیم های ملی فرانسه و مراکش در رقابت های جام جهانی قطر، هواداران دو تیم در برخی شهرهای فرانسه با هم درگیر شدند.
در دیدار حساس میان زنیت و اسپارتاک مسکو، 6 بازیکن از این 2 تیم با کارت قرمز روبرو شدند.
رسانه ها از وقوع درگیری شدید میان نیروهای طالبان و نظامیان پاکستانی در یکی از مناطق مرزی در مجاورت ولایت پکتیا در افغانستان خبر می دهند.
تمرین امشب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به جنجال و دعوا کشیده شد.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
رشت- فرمانده انتظامی رودسر از قتل پیرمرد ۷۳ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: درگیری خانوادگی و بین چهار برادر بر سر ارثیه بوده که به قتل یکی از آنها ختم شد.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
در جریان و در پایان دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام، توماس توخل و آنتونیو کونته سرمربیان دو تیم به شدت درگیر شدند.
منابع فلسطینی بامداد امروز سه شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
ماجرای درگیری شدید آجورلو و درودگر سر پول تبلیغات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ