ماجرای درگیری شدید آجورلو و درودگر سر پول تبلیغات
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
شجاعیان می‌گوید درگیری لفظی حامد لک با سکوها اتفاقی عادی در فوتبال بوده است‌.
شاهرود- محیط‌بان مضروب توسط شکارچیان غیرمجاز در شاهرود ضمن اشاره به شرح ماجرای درگیری با متخلفان مسلح به سلاح گرم، گفت: این افراد سابقه تیراندازی به سمت ماموران را دارند.
درگیری‌های زلاتان ایبراهیموویچ و هم‌تیمی‌اش رافائل فان‌درفارت از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال است که در زمان حضور این دو بازیکن در آژاکس رخ داد.
نیمروز- ساعتی پیش درگیری مرزی در منطقه مرزی نیمروز رخ داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقو کشی در پارک ملت این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر اتباع خارجه در این ماجرا دستگیر شدند.
روز گذشته صدا و سیمای مرکز کرمان بدون اشاره به حاشیه‌های ماجرا، دلیل مرگ این بانوی ۵۹ ساله را ایست قلبی عنوان کرد. علی بابایی، فرماندار شهرستان کرمان هم دیروز اظهار داشت: عصر روز (یکشنبه) بین گروهی از مسافران در منطقه گردشگری شهر ماهان نزاع رخ داده است که متاسفانه تعدادی مجروح و فوت شدند.
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
ماجرای درگیری مالدینی با اسپالتی در تونل ورزشگاه مارادونا
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس، حفظِ امنیتِ بازیکنان و تماشاگران را از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاه‌ها دانست.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
سرمربی اسپانیایی جدید تراکتور در گذشته چالش های جدی‌ای با زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه داشته است.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران در فضای مجازی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله هرمزگان، از ارایه خدمات ویژه به خودروهای آسیب دیده در این حادثه دلخراش خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ