آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای سفر تیم ملی به کره شمالی بعد از گذشت حدود هفده سال هنوز عجیب و حتی ترسناک است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از دلایل قطع همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
ماجرای کوتاه ماه‌های بین تغییر حکومت در ایران و قطع کامل روابط تهران و واشنگتن البته به‌کرات از نظرگاه ایران بررسی شده است و خواهد شد، اما خالی از لطف نیست اگر اتفاقات آن زمان را آن‌طور که در واشنگتن پیش رفت مرور کنیم. داستان کارتر با ایران چه بود؟
شاهرود- یک‌بار دیگر ماجرای قطع درختان در شاهرود اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است قرائن و شائبه‌های مطرح شده خبر از انجام این کار از سوی شهرداری می‌دهد.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز در توییتی نوشت: گاز یک استخر لاکچری ویژه ثروتمندان و بچه پولدار‌های تهران، با اطلاع‌رسانی به موقع قطع شد
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
قطع و یقین ماجرای این دو مستشار قابل تعمیم به ماهیت مستشاری در ایران نیست. چنانچه نمونه دلسوزانه و درخشان مورگان شوستر یا تعداد دیگری از خارجیان داخل ایران هم در تواریخ قدیم و جدید درج است، اما این دو قصه پرغصه تکرار غریب تاریخ این سرزمین است. جایی که کوچک و بزرگ و داخلی و خارجی با پیدا کردن «سوراخ دعا» نه‌تن‌ها وظیفه خود را فراموش می‌کنند که رفته‌رفته خود را صاحبخانه هم می‌دانند.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
وزیر امور خارجه یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
زن ۳۵ ساله گفت: در حالی که دخترم را باردار شده بودم پدرم متوجه ازدواج پنهانی ام شد و مرا به شدت کتک زد. بهمن (همسرم) هم وقتی این ماجرا را فهمید ارتباط مرا با خانواده ام قطع کرد. او پیام‌های تهدیدآمیز پدرم را به من نشان می‌داد که هر دو نفر ما را تهدید به قتل کرده بود.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ