علیرضا دبیر نامزد پست ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده ترجیح داد از سوال خبرنگاران درباره چگونگی ورود به زنان عبور کند.
سازمان لیگ فوتبال خواستار پیگیری رئیس فدراسیون درخصوص ورود زنان به ورزشگاه های دارای امکانات برای تماشای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.
رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره تصمیم برای ورود روس‌ها به مسابقات صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ورزشگاه‌های مجاز برای ورود بانوان را معرفی کرد
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
تیم‌های هندبال الکاظمه و الکویت کویت به همراه نایب رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا وارد ایران شدند.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
توضیحات خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ورود VAR به فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهدی تاج و پیرلوییجی کولینا روز گذشته درباره ورود سیستم کمک داوری ویدیویی به فوتبال ایران گفتگو کردند.
طبق مصوبه مجمع فوق العاده فدراسیون شطرنج، مدال‌های جهانی و آسیایی قهرمانان این رشته معادل سابقه مدیریت برای آنها جهت ورود به انتخابات فدراسیون لحاظ خواهد شد.
ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه و هیأت همراه دقایقی پیش وارد مجلس شورای اسلامی شدند و مورد استقبال محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس قرار گرفتند. لحظه استقبال را ببینید.
نشست مسولین فدراسیون درباره پروژه VAR با حضور رئیس فدراسیون‌فوتبال برپا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اعتراضات تیم‌ها نسبت به داوری زیاد شده است گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در این خصوص ورود کرده و مشکلات را برطرف کند.
منصور قنبرزاده اخبار جدیدی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
از خروجی هیأت رئیسه آقای کی روش انتخاب شدند و این سه شنبه ی گذشته در هیأت رییسه مصوب شد. یک مسئولیتی هم به بنده داده شد و آقای تاج مستقیما در این مسأله ورود کردند.
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.
رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ