دانیلو، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، فعلا قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
تصادف خودروی پژو پارس با خودروی قدیمی هوندا آکورد، سبب وارد شدن خسارت شدید به پژو شده و خودروی هوندا خسارت چندانی به خود ندید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به اجتناب از عملیات تفریحی بویژه غواصی و شنا، احتیاط در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی، مسافربری و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت به تور‌های صیادی و احتیاط در فعالیت‌های دریایی در سواحل و دور از سواحل توصیه کرده است.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
زمین لرزده شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر مناطقی از پاکستان را تکان داد؛ که خسارات و شکاف‌هایی عمیق ایجاد کرد
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید طی این هفته پدیده غالب استان است ‌که احتمال وقوع خسارت نیز وجود دارد.
گردبادها و بادهای شدید باعث خسارت و قطع گسترده برق در روز پنجشنبه در تگزاس در مناطق دالاس-فورث و شریوپورت شدند.
حدود دو هفته پیش دو زلزله پی‌درپی و بزرگ بخش قابل توجهی از ۱۰ استان ترکیه را دچار ویرانی شدید کرد و حالا شاهد ارزیابی چند ده میلیارد دلاری درباره خسارات ناشی از این زلزله‌ها هستیم.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
فرهادی گفت: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پرداخت خسارت منازل آسیب‌دیده ایثارگران در زلزله شهرستان خوی خبر داد.
زمین لرزه ای به بزرگی بیش از ۷ ریشتر مناطقی از ترکیه را به شدت لرزاند.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: بسیاری مشکلاتی که اکنون در اقتصاد و صنعت کشور با آن دست به گریبان هستیم از اختیار وزیر صمت خارج است.
این رویداد هوایی خسارت جانی نداشت و همه مسافران بدون هیچ گونه صدمه‌ای از هواپیما پیاده شدند و در سلامت کامل هستند.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ