حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی - درباره پرواز بازگشت زائران ایرانی که در عراق هستند، گفت: اگر وزارت کشور و وزارت امور خارجه مقدمات کار را برای بازگرداندن زوار آماده کنند، هواپیمای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که پرواز بازگشت زوار از عراق را در اسرع وقت انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد سعادتمند حداقل تا 24 ساعت آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه نمی شود ولی ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده این بازیکن سرشناس دوباره به استقلال برگشت اصلاً تعجب نکنید.
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ فردا سه شنبه وارد تهران می‌شود.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته کریم باقری را مورد حمایت گسترده‌ای قرار دادند.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۵۸۰۰ ساعت دریانوردی از مأموریت دور دنیا به آب‌های سرزمینی ایران بازگشت.
تقریبا 24 ساعت بعد از انتشار خبر اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی، پدر او ادعا کرده این کشتی گیر به اردو بازگشته است.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
تیم‌های ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
برکناری گری لینه‌کر، ستاره سابق و مجری معروف انگلیسی، توسط بی‌بی‌سی همچنان داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال این کشور است.
کاروان تیم فولاد خوزستان ساعت ۱۹ امروز وارد شهر اهواز می‌شود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی به امور شخصی خود امروز (سه‌شنبه) به پرتغال سفر کرد.
مرکزی ساعت کاری ادارات و مدارس استان مرکزی از فردا به روال قبل باز می‌گردد.
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۱۴ قطار فوق العاده تا ساعت ۲۰ امشب برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس خبر داد .
کیلیان امباپه تنها 72 ساعت بعد از فینال جام جهانی قطر که در آن بازی کرد به پاریس بازگشت و در تمرین‌های پی‌اس‌جی شرکت کرد. اما علت این بازگشت سریع امباپه به باشگاهش چیست؟
بنا بر اعلام آژانس فضایی چین فضاپیمای باری تیانژو ۴ چین در ساعت ۷:۲۱ صبح به وقت محلی دوباره به شکلی کنترل شده وارد جو زمین شد.
طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.
زمان اولین تمرین تیم ملی ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش مشخص شد.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ