شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- سرمربی تیم کراپ الوند بعد از کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.
باشگاه کراپ‌الوند با سرمربی خود طی توافقی دو طرفه قطع همکاری کرد
ملوان در هفته اول لیگ برتر با وجود اینکه از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد اما مقابل ذوب‌آهن به خاطر یک اشتباه شکست خورد.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
عضو تیم ملی دانشجویان ایران به مدال برنز مسابقات تیراندازی با کمان یونیورسیاد جهانی دست پیدا کرد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات به جز سپاهان با هیچ تیمی مذاکره نکردم و خوشحالم بعد از سال‌ها به تیم خودم بازگشتم.
رضا درویش لحظاتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد.
بازیکن فصل گذشته تراکتور تبریز با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان اصفهان پیوست.
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به سپاهان پیوست.
رضا کیانیان بازیگر سینما به ماجرای پرتاب ماست به سمت مادر و دختر بی‌حجاب واکنش نشان داد و نوشت: ماست‌پاش همان اسیدپاشی است که اسید دم دستش نبوده!
علی مطهری، نظرات متفاوتی را درخصوص علی کریمی، عادل فردوسی پور و رضا کیانیان مطرح کرد.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما خطاب به رئیسی نوشت: به یاد دارید گفتید اگر بیایید روابط ایران را با کشور‌های دیگر را تغییر می‌دهید؟ یعنی هنوز فکر می‌کنید آن وعده‌ها و شعار‌ها قابل اجراست؟ یا به قول روزنامه جمهوری اسلامی، در جهان دیگری سیر می‌کنید؟
دادویی با ابراز قدردانی از هنرمندانی که در این مدت به طرق مختلف در کنار کارگروه پیگیری بوده‌اند، گفت: بعضی اوقات که میزان وثیقه‌ها از توان فرد یا خانواده خارج بوده است، برخی از همین دوستان کارگروه یا هنرمندانی، چون رامبد جوان که شاید تمایلی به ذکر نام‌شان نداشته باشند تامین کرده‌اند. عزیزانی مانند شهاب حسینی، رضا کیانیان، علی دهکردی، همایون اسعدیان، مهتاب نصیرپور و… نیز خیلی پای کار بودند.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
رضا کیانیان خطاب به شهردار تهران نوشت: وقتی می‌خواهید کاری هم در جهت درست و خوب برای ایران بکنید، به مشاوران‌تان مراجعه کردید. آن‌ها هم نه ایران را به خوبی می‌شناسند و هنر را.
رضا کیانیان گفت: آن‌هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می‌شوند!
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.
در بین بازیگران سینما چهره‌های زیادی هستند که دست‌کم یک فیلم توقیفی دارند مثل لیلا حاتمی (قاتل و وحشی)، امین حیایی (قاتل و وحشی)، فاطمه معتمدآریا (صد سال به این سال‌ها)، مریلا زارعی (خرس و گزارش یک جشن)، پرویز پرستویی (خرس و صد سال به این سال‌ها)، رضا کیانیان (گزارش یک جشن و صد سال به این سال‌ها)، طناز طباطبایی (ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا و گزارش یک جشن)، نیکی کریمی (خیابان‌های آرام) و اخیرا ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی (برادران لیلا).

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ