استفانو پیولی، سرمربی میلان، تایید کرد که شاگردانش در دیدار سوپرجام مقابل اینتر اشتباهات زیادی داشتند که منجر به شکست 3-0 آنها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار وزرای اقتصاد و تجارت و همچنین ارتباطات و فناوری سوریه گفت: همکاری‌های پولی و بانکی میان ایران و سوریه با جدیت دنبال شده و در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از تساوی 1-1 مقابل کرمونزه از کم‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
استفانو پیولی،‌سرمربی میلان می‌‎گوید او و شاگردانش رویای رویارویی با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش با لچه گفت میلان به بازگشت امتیازهای کسر شده یوونتوس فکر نمی‌کند و فقط به دنبال کسب امتیازهای بیشتر است.
استفانو پیولی،‌ سرمربی تیم میلان درباره شاهکار شاگردانش مقابل ناپولی صحبت کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار فردا شب با ناپولی در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت تیمش اطمینان دارد که با نیمه‌نهایی تورنمنت صعود خواهد کرد.
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
رئیس‌کل بانک مرکزی به منظور توسعه و تقویت ارتباطات و مناسبات پولی و بانکی با کشورهای حاشیه خلیج فارس، در صدر هیئتی تخصصی وارد دوحه پایتخت قطر شد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک 2 سال او را محروم می کنم.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ