باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ساندرو تونالی، هافبک میلان هستند اما جواب باشگاه و خود بازیکن یک چیز است: نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، تایید می‌کند که ویکتور اوسیمن این باشگاه را ترک نخواهد کرد.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
باشگاه سپاهان از مالک تراکتور به دلیل اظهارات خلاف واقع شکایت کرد.
کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و چند ستاره بزرگ دیگر پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی را پذیرفتند و راهی این کشور شدند اما چند ستاره دیگر مقابل وسوسه پول مقاومت کردند.
در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
این شیرینی ظاهر عجیب و غریبی ندارد ولی با توجه به اینکه با بادام روکش شده است، نسبت به دیگر شیرینی‌ها کمی گران‌تر است؛ البته باز هم قیمت نهایی آن قابل‌مقایسه با قیمت ارائه شده در قنادی‌ها نیست.
مرحله فراموش نکنید قالب را باید در آب بگذارید و سپس در فر قرار دهید همچنین تا یک ساعت پس از پخت کیک، در فر و قالب را باز نکنید
عباس عبدی نوشت: این شیوه حکومت‌داری نیست. تمام قدرت حکومت را در تقابل با فرآیند‌های اصلی جامعه بسیج و مستهلک و فرسوده می‌کنید. زمانی می‌رسد که خودتان هم خسته خواهید شد که علایم خستگی هویداست.
حقیقی یک روز سخت را در آزادی پشت سر گذاشت و در نهایت نتوانستند همانند جام حذفی قبلی، فینال را تجربه کنند.
دروازه‌بان نساجی نسبت به شعار تماشاگران استقلال در بازی امروز واکنش نشان داد.
سرم‌های ضدپیری پوست در صاف کردن پوست و پیشگیری از چین‌وچروک‌های بیشتر موثرند. در واقع با استفاده از این نوع سرم‌ها، مقدار تولید کلاژن پوست افزایش می‌یابد و از چین‌وچروک روی پوست کم می‌شود.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
مربی تیم سایپا در صحبتهایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری سرمربی چادرملو پاسخ داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه در خصوص تجهیزات خودرو قبل از سفرهای نوروزی درباره وضعیت بیمه شخص ثالث و بدنه به نکات مهمی اشاره کرد.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
پذیرش بی‌قید و شرط انسان‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود. زمانی که یک فرد، خود را دوست داشته باشد، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم شایستگی صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را نداشت.
مدیران باشگاه پیکان عصر دوشنبه در جمع اعضای تیم فوتبال حضور یافتند و به آنها قبل از مصاف با استقلال روحیه دادند.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ