مدیر عامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار سفره مردم را تامین می‌کنند و امید مردم به این میادین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه تاکنون رویا در شرایط خوبی بسر می‌برد، گفت: می‌توان پس از آبگیری تالاب در ۳ ماه آینده و ورود دسته‌جات اولیه پرندگان مهاجر، رهاسازی مجدد رویا را در منطقه شاهد باشیم.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
محمدامین حزباوی با جدایی از اردوی تیم امید راهی دوحه شد تا قراردادش با السد را نهایی کند.
مدافع تیم فوتبال امید ایران برای طی مراحل نهایی قرارداد خود به قطر سفر کرد.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پارک آبی "تل خسرو" یاسوج گفت: مردم ما امروز نیاز به شادمانی دارند و صدا و سیما بجای برخی سخنرانی‌های بی حاصل، برنامه‌های شادی آفرینی پخش کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
زمانی که من باهمسرم پیوند زناشویی بستیم وی آهی در بساط نداشت. تلاش من درزندگی باعث شد که همسرم صاحب کارخانه آب معدنی، سفره خانه و نمایشگاه خودرو شود. او درحالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: آقای قاضی با نداری همسرم سال‌ها ساختم و سختی‌های زندگی را تحمل کردم به امید فردایی بهتر، اما همسرم وقتی به استقلال مالی رسید همه چیز را فراموش کرد و به من خیانت کرد. حالا که بیمار و درمانده شده‌ام حاضر به ادامه زندگی با من نیست.
«رویا» درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با «امید» به سمت سیبری، به ایران منتقل شده بود در تنکابن از ادامه سفر منصرف شد.
«رویا» درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با «امید»، به ایران منتقل شده بود از ادامه سفر با درنای ایرانی منصرف شد.
رویا درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با امید، به ایران منتقل شده بود از ادامه سفر با درنای ایرانی منصرف شد.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تعداد بازیکنان رده امید برای سفر به آبادان را افزایش داد.
سید حسن خمینی اظهار داشت: امیرالمؤمنین (ع) به مالک می‌فرمایند برای اینکه نتوانید خیانت کنید، راهش اتاق شیشه‌ای است. ما سر سفره مردم هستیم؛ اتاق‌ها را شیشه‌ای و دیوار‌ها را نازک کنیم. بی تردید بخش زیادی از مشکلات برآمده از دشمنی‌ها و تحریم‌ها است، اما بیش از این هم انتظار و هم امید داشته باشیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکدشت گفت: دشمن میخواهد امید مردم به یاس تبدیل شود، دشمن نمیخواهد کشور ما پیشرفت کند.
با وجود سفر فرنگی‌کاران به اسپانیا، هنوز ویزای تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشده است.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، ویزای فرنگی‌کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال صادر شد و این تیم راهی کشور اسپانیا می‌شود.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
ممکن است به دلیل مشکلات سفارت اسپانیا در تهران، سفر تیم ملی کشتی امید به مسابقات جهانی 2022 لغو شود.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است تیم ملی پیش از سفر به اتریش بازی دوستانه ای با تیم امید برگزار کند.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ