فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است تیم ملی پیش از سفر به اتریش بازی دوستانه ای با تیم امید برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
تیم ملی امید در هانگژو به قرعه عربستان خورد
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: از این لحظه، شادی ما به پایان رسیده و به فینال فکر می‌کنیم.
نمایش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و شاید اگر این مربی در سمت خود ابقاء می شد، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت می شد.
با حضور داوود فنایی در کادرفنی امیدها شاهد همکاری جدید او با دروازه‌بان جوان هوادار خواهیم بود.
چند بازیکن مشترک تیم امید و تیم ملی بزرگسالان شاید محل اختلاف نظر امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی باشند.
تیم ملی امید در آستانه حذف از کاروان آسیایی هانگژو
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
امیر قلعه‌نویی هنگام این تمرین، بالای سر هر دو گروه حاضر می‌شد و نکات فنی و لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. به خصوص هنگامی که در کنار بازیکنان جوان حاضر در اردو قرار گرفت، سعی داشت با تذکرات خود، اشتباهات آن‌ها را کمتر کند.
تغییر نظم خط حمله تیم ملی ایران شاید مهمترین تصمیمی باشد که امیر قلعه‌نویی در فهرست تیمش گرفته است.
تغییر نظم خط حمله تیم ملی ایران شاید مهمترین تصمیمی باشد که امیر قلعه‌نویی در فهرست تیمش گرفته است.
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
ابوالفضل جلالی را می‌توان یکی از تعویض‌های تیم ملی دانست که عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، امید اصلی این تیم برای زنده ماندن رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
به نظر می‌رسد این آخرین حضور ابراهیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بود و با توجه به سن بالای این ستاره، او با پیراهن ملی خداحافظی کند. همچنین شاید آخرین فصل بازی باشگاهی او نیز در قطر فرا رسیده است.
مصدومیت شدید امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی دیشب تیم ملی کشورمان مقابل نیکاراگوئه، حضور او در جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، امیدوار است که ریس جیمز و کایل واکر به بازی برابر تیم ملی ایران برسند.
شیراز - «آرام عباسی» با عقد قراردادی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ